Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Kedves Érdeklődő! A leggyakrabban előforduló kérdéseket igyekeztünk összefoglalni az alábbiakban az Édenkert Market Webáruház működésével kapcsolatban.

1, Mikor számíthatok csomagom érkezésére, ha Tatabányán vagy környékén rendelek?

Tatabánya és környéki megrendelőink csaomagjait saját futáraink szállítják ki. A 14 óráig leadott rendeléseket még aznap megpróbáljuk kiszállítani, de maximum 24-48 órán belül garantáltan megkapod a rendelésed.
A törekvésünk a villámgyors szállítás, a gyakorlatban realizálódó szállítási idő az aktuálisan beérkezett rendelések mennyiségétől függ.

2, Mikor számíthatok csomagom érkezésére az ország bármely pontján?

Csomagjainkat országosan a GLS futárszolgálat szállítja ki. A 11 óráig beérkező rendelések a GLS 1 munkanapon belül kiszállítja.

3, Mikor vehetem át csomagom ha személyesen szeretném átvenni Tatabányán?

Személyes átvétel esetén jellemzően aznap átvehető a megrendelt csomag tatabányai üzletünkben, az Édenkert Mentes ABC-ben (Tatabánya, Fő tér 14/c.).
Ha késő délután érkezik be hozzánk a megrendelés, akkor a következő munkanapon nyitva tartási időben átvehető.
Minden esetben email értesítőt küldünk, ha a csomagot kollegáink összekészítették.

4, Hogyan tudok előre fizetni?

Lehetőséged van felületünkön online, előre kifizetni a megrendelésed ellenértékét.
Az online fizetést az OTP SimplePay Online fizetési rendszer biztosítja, amely 100 %-ban megbízható és biztonságos.

5, Tatabányai kiszállítás esetén milyen fizetési lehetőségek állnak még rendelkezésemre?

Futárainknál készpénzzel és bankkártyával egyarént kiegyenlíthető a megrendelés ellenértéke. Ha bankkártyával szeretnél fizetni, kérünk a megrendelés véglegesítésénél ezt a fizetési módot válaszd ki.

6, Nem tudtam kifizetni a rendelésemet OTP SimplePay online fizetéssel. Mi a teendő ilyenkor?

Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot emailben: info@edenkertmarket.hu vagy telefonon: 06303987903

7, A webáruházban szereplő terméket nem tudom kosárba helyezni az "Értesítés" gomb szerepel ott.

Webáruházunk készletállománya valós időben tartalmazza raktárkészletünket. Ebben az esetben valószínűleg az adott termék készlethiányos. Érdemes visszajönnöd oldalunkra, mert az esetlegesen előforduló készlethiányos állapot gyorsan normalizálódik és meg tudod rendelni a terméket.
(kivételt képez ez alól, ha a gyártónál átmenetileg valamilyen okból kifolyólag nem áll rendelkezésre a termék)

8, Csak Tatabányai kiszállítást vagy személyes átvételt tudok kiválasztani, mi lehet a baj?

Hűtött termékeinket csak Tatabányán és környékén tudjuk kiszállítani. Ha ilyen termék került a kosárba, akkor azt sajnos nem fogod tudni országosan megrendelni. A csomag többi tartalmát természetesen meg tudod rendelni, ez esetben a hűtést igénylő terméket törölnöd kell a kosaradból.